כאשר דייב אלפרסון עבד לראשונה כעובד שעתי זמני בשנת 1997 במחסן אמזון, הכל היה סביב להסתובב במחסן ולמצוא הזמנות של לקוחות. אמזון מוכרת מיליוני מוצרים, ו 149 המחסנים שלה שולחים עשרות אלפי מהם מדי יום; הם נראים כמו משחק פעולה חי של שקופיות, סולמות ומערכות מתואמות של מסוע, מחוונים, תוויות מחוברות, קופסאות, בקרות, משקולות ובקרות איכות. עשרים שנה לאחר מכן, כמנהל התפעול האזורי של אמזון, אלפרסון מפקח על 18 מחסנים הדומים למקום בו התחיל.
הבחירה הגדולה
המחירים הנמוכים והנוחות הפכו את אמזון לחנות המקוונת הסטנדרטית עבור רוב האנשים. היקף ההזמנות הגבוה הקל גם על אמזון לרכז את ניהול ההגשמה שלה, להפוך את התהליכים לאוטומטיים ולהפחית את העלויות לשירות לקוחותיה.
אתר האינטרנט של אמזון, המפרט מיליוני מוצרים ייחודיים שנמכרים על ידי אמזון וספקי צד שלישי, קל לניווט. אמזון מקיימת אינטראקציה עם לקוחות באמצעות אתר האינטרנט שלה, ונמנעת מעלויות תפוסה בחנויות.
כדי לייעל את התהליך בו מוכרי שוק מקבלים וקונים מוצרים מלקוחותיהם, אמזון משתמשת בתוכנית הגשמה שנקראת מילוי על ידי אמזון. אמזון משתמשת בספקי צד שלישי כדי ליצור אפקט רשת עקיף שבו יותר מוכרים = יותר היצע = מחירים נמוכים יותר.
הידיעה כיצד לשלוח תיבה יכולה להיות מבלבלת
אך לאמזון יש שירות המאפשר למוכרים לשלוח למשלוחים עתידיים ממרכז הגשמה של אמזון למשנהו. תוכנית הגשמה של מילוי אמזון (FBA) מאפשרת למוכר לשלוח מוצרים בכמויות גדולות ממרכז הגשמה באמזון. לאחר קבלת המוצר על ידי אמזון, הוא יופיע באתר בו הוא נמכר ואמזון תשלח אותו לקונה.
ב- Seller Central
אתה יכול גם לשנות את הגדרות המשלוח שלך ב- FBA כדי לשלוח את כל היחידות שלך למחסן אחד. עבור אל ההגדרות הנכנסות בחשבון הספק של אמזון ושנה את אפשרות מיקום המלאי. אתה יכול לבחור שירות תיווך מלאי המאפשר לך להקצות את כל הכרכים ממוכר יחיד למרכז הגשמה יחיד.
אם למוכר שלך יש חשבון מרכזי
עבור אל הגדרות> הגשמה> הגדרות נכנסות של אמזון> אפשרויות מיקום מניות וערוך כדי לשלוח את כל המשלוחים שלך למרכז הגשמה יחיד או שאמזון תחלק אותם עבורך. נווט לדף בדוק משלוחים כדי לראות לאיזה מרכז הגשמה הוקצה לך. אם יש לחלק את לוח הזמנים למשלוח למספר משלוחים, ייתכן שיהיה עליך לשלוח מוצרים למרכזי הגשמה שונים כדי להקל על משלוח ברחבי הארץ ללקוחות.
למידע נוסף על איך לתכנן מערך שילוח באמזון וקורס אמזון על טיל של RPGESCHOOL נא להעיף מבט ב- rpgeschool.co.il
ודא שהסחורה ממוקמת בתיבה הנכונה והשתמש באלגוריתם האוטומטי
כדי לבחור את סוג החבילה כדי לייעל את עלויות המשלוח. בתיבת המשלוח לא צריכה להיות שום דבר אחר מלבד ברקוד הניתן לסריקה על תווית המשלוח. ודא שהברקוד נמצא על היחידה היחידה של היחידות הארוזות ולא על הקרטון החיצוני, כך שכמה פריטים לא יקבלו יחידה אחת. לאחר שהם ביצעו מחקר מוצר ומצאו מוצר מנצח, שיתפו פעולה עם ספק או יצרו מוצר מותג עצמי, למוכרי הגשמת אמזון יש אפשרות להעביר את המוצר ישירות למחסן של אמזון, האם הוא יישלח למיקום על ידי הספק שלהם, או להעביר אותו ישירות לאמזון. הבן כיצד המערכות והשירותים של אמזון פועלים והכין את הסחורה שלך כדי להבטיח שהמוצרים שלך יגיעו בזמן. מוכרים אוהבים לבדוק מוצרים לפני שהם שולחים מלאי מוגבל לאמזון כדי לקבוע בקרת זמן, FBA, עלויות אחסון או כל סיבה אחרת לצורך העניין.
כאשר מוכרים עוברים בדרך זו
עליהם לדעת היכן המוצרים שלהם נמצאים במחסני אמזון ומתי הם מוכנים. רוב ההזמנות עוברות ישירות למחסני אמזון או למרכזי הגשמה, שם מישהו אורז אותם, שם אותם על טנדר ועושה את המסירה שיכולה לקחת מספר דקות. עבור מוכרי אמזון חדשים לגמרי, ניווט בין המוכר באופן מרכזי כדי להתחיל את המשלוח הראשון שלך ב- FBA יכול להיות משימה קשה. לאחר שתבצע צ'ק-אין, תועבר לדף בו תוכל להזין את פרטי המשלוח והחיוב שלך. לאחר שהזנת את פרטיך, בחר באפשרות המשלוח הרצויה שלך ולחץ על כפתור האישור הסופי כדי לסיים את ההזמנה. לאחר שהמוצר נארז והתווית על האריזה כהלכה, השלב הבא הוא שליחתו למחסן FBA של אמזון.
תווית שגויה עלולה לגרום לעיכובים וחיובים נוספים במחסן אמזון. זה יכול להיות קשה להבין איך לשלוח באמזון מכיוון שאין הנחיות ברורות באתר. במערכת של אמזון, חשבון הספק שלך יוצר תווית לכל משלוח.
אנשים תוהים לעתים קרובות כיצד להדפיס תוויות משלוח של אמזון, אך עליהם לזכור שהתוויות אינן דוהות וזה עלול לגרום לבעיות. כדי להימנע מכך, הדפיס את התוויות במדפסת לייזר.
אמזון מציעה תעריפי משלוח מוזלים כחלק מתוכנית המוכרים של אמזון למוכרים המשתמשים בחברות שילוח שאמזון
UPS או FedEx משתמשים בהן למשלוח הסחורה שלהם למחסני אמזון. תוויות משלוח מודפסות עם ברקוד המאפשר לחברת השילוח לזהות את התיבה שנשלחה ולספק מידע מעקב על האריזה. תוויות אלה נסרקות לפני שהפריט מגיע למחסן, ומאפשרות לאמזון לראות אם הפריט שייך למוכר ספציפי.
במגזר זה
אנשים יכולים לצפות בהזמנות הנוכחיות והעבר שלהם ולעקוב אחר ההזמנה הנוכחית ותאריך המסירה הפוטנציאלי. ה- backend של אמזון מפנה את ההזמנה למרכז ההגשמה הקרוב ביותר, שם בורר מוצא את ההזמנה. ההזמנה ארוזה, ובהתאם לאופציית המשלוח, ממוקמת בטנדר המתנה.
אלגוריתמים כגון אלגוריתמים לחיפוש עבודה חייבים להיות זמינים. יש למטב את החבילה הטובה ביותר עבור מוצר מסוים להחלפה בין עלויות משלוח, עלויות אריזה יקרות ועלות החזרת מוצרים פגומים.
בכנס האירופי בנושא למידת מכונה השנה הצגנו עמיתי ואני מודל חדש לשיטת האריזה הטובה ביותר למוצר מסוים
המודל הוחל על מאות אלפי חבילות אמזון, והפחית את הפסדי המשלוח ב -24% ואת עלויות המשלוח ב -5%. נדון בפתרונות, בתכנון מערכות ובשאלות ראיונות הדרושות לך בכדי לעצב יישום מסחר אלקטרוני עבור אמזון.
לקוחות צריכים להיות מסוגלים לחפש את הסחורה שהם רוצים לקנות
ולשם כך עלינו לספק מידע האם אנו יכולים לספק אותם או לא. אם אדם גר באזור מרוחק ואיננו יכולים לספק הכל, עלינו להזכיר זאת בחיי הדף הראשון עצמו, וזה יוביל לחוויית משתמש גרועה.