אם אינכם יודעים כיצד למצוא מודעות ממומנות בפייסבוק, כדאי שתבקרו תחילה בספריית המודעות של פייסבוק, בה תוכלו לשאוב השראה מכל המודעות הממומנות בפייסבוק שרצות כעת. קל מאוד להשתמש, ליצור ולהפעיל פוסטים ממומנים בפייסבוק, במיוחד אם אתה בעל עסק קטן או מישהו עם ניסיון מועט או ללא ניסיון בניהול מודעות פייסבוק. עבור בעלי עסקים קטנים רבים, יצירת תוכן ממומן בפייסבוק היא ההתנסות הראשונה שלהם בשיווק במדיה חברתית בתשלום. לעתים קרובות פייסבוק מבקשת ממך לתת חסות לפוסט על מנת לקבל יותר חשיפה ומעורבות טובה יותר בתוכן.
פוסטים ממומנים בפייסבוק מיועדים בעיקר לעסקים בעלי ידע מוגבל בפרסום בפייסבוק שמעוניינים בבניית מודעות למותג באמצעות קמפיינים שבועיים קצרי טווח
פרסום ממומן בפייסבוק מיועדות לעסקים חדשים ב-Facebook Ads Manager שרוצים להגביר את המודעות למותג ומתעניינים רק בקמפיינים קצרי טווח. מודעות פייסבוק יכולות לשמש לפרסום קצר טווח כמו הודעות ממומנות, אך בהתחשב בזמן הדרוש ליצירת קמפיינים אסטרטגיים של פייסבוק, הן נתפסות כהשקעה נוספת של זמן. מודעות פייסבוק דומות לפוסטים ממומנים אך נוצרות באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק ונוצרות עם אפשרויות מיקוד ותקציב מורכבות יותר.
בעוד שמודעות פייסבוק מסורתיות מאפשרות לך לבחור יעדי מסע פרסום כגון מודעות
מעורבות, תעבורה לאתר, השתתפות באירועים, התקנות אפליקציה לנייד, לידים או המרות, פוסטים ממומנים לא עושים זאת. כשאתה מפרסם פוסטים ממומנים מעת לעת, הגדר גם מסע פרסום במנהל המודעות של פייסבוק כדי להגביר את המודעות של אנשים על ידי היכרות עם המותג שלך ואז העבר אותם במעלה המשפך, כך שהם בסופו של דבר יבצעו את הפעולה השלבית האחרונה להשלמת ההמרה. אם אתה מנוסה במודעות פייסבוק, עבור אל מנהל המודעות של פייסבוק והגדר מסע פרסום עם כל יעדי הקמפיין הגיוניים עבור יעדי הפוסט המוגברים שלך. כשאתה מתחיל מסע פרסום בפייסבוק, אתה צריך להגדיר תקציב מודעה.
למרבה המזל
אתה יכול לשלוט בהוצאות שלך על מודעות ממומנות בפייסבוק מכיוון שאתה אף פעם לא מוציא יותר ממה שאתה מוציא כשזה מגיע למודעות בפייסבוק. מודעות פייסבוק הן די משתלמות לכל עסק, ללא קשר לגודל ולתקציב הפרסום של כל חברה, שכן הן משתלמות. כל משווק שרוצה להשתמש בפלטפורמה החברתית חייב לשלם עבור מודעות פייסבוק כדי לוודא שהפוסטים שלו יקבלו את הטווח המצופה. ביקוש מוגבר לשטחי פרסום מוביל לשוק תחרותי, מה שעלול להוביל להגשת הצעות אגרסיביות ותקצוב עבור קמפיינים גדולים יותר שמביאים לעלות של מודעות פייסבוק.
בעוד שגורמים עונתיים יכולים להגדיל את הוצאות המודעות שלך בפייסבוק
סביר להניח שהעסק שלך ירצה לנצל את הביקוש המוגבר של הצרכנים. אתה תמיד צריך לבדוק ערוצי שיווק חדשים, במיוחד לפני שהביקוש מעלה מחירים, אבל הקפד לשקול אם המודל העסקי שלך מתאים לפייסבוק. אם רק התחלתם עם פרסום בתשלום בפייסבוק, סביר להניח שתצטרכו להתנסות באפשרויות מיקוד שונות עד שתגיעו לקהל המושלם. חשוב ללמוד כיצד למצוא מודעות ממומנות בפייסבוק כדי שתוכל לבצע את המחקר שלך ובכך ליצור מודעות איכותיות מושכות עבור קהל היעד שלך.
בנוסף ללמידה כיצד למצוא מודעות ממומנות בפייסבוק
חשוב גם להבין מדוע חברות צריכות לשלם עבור מודעות ממומנות ולהשתמש בהן. עכשיו כשאתה יודע להגדיר מודעות, הגיע הזמן ליצור מודעות משלך כדי שתוכל להפיץ מודעות למותג בפייסבוק וליצור תנועה ולידים מהלידים האידיאליים שלך בפייסבוק. לחברות שיש להן קהל פייסבוק פעיל ויעדים שמתיישרים עם נקודות החוזק של הפלטפורמות, כמו בניית מודעות למותג, הגיוני להשקיע בפרסומות בפייסבוק. מודעות עסקיות של פייסבוק מושלמות למותגים המעוניינים ליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות לטווח קצר וארוך, שכן הן יכולות להתחיל לייצר הכנסות/המרות ברגע שהן מתפרסמות.
החדשות הטובות הן שפלטפורמת הפרסום של פייסבוק
היא הקלה ביותר לשימוש; אפילו אנשים עם מעט ידע עסקי יכולים ליצור ולפרסם בפייסבוק. מרכז העזרה של פייסבוק למפרסמים רק לעתים נדירות נותן לך את התשובות שאתה מחפש לגבי פרסום בתשלום בפייסבוק, למעשה, הוא אפילו לא מציע הרבה הדרכה לגבי ההבדלים בין קידום פוסט למודעות. עבור סוגים מסוימים של מודעות, כגון פוסטים מומלצים, אתה יכול ליצור מודעה באמצעות פוסט קיים ששותף בדף הפייסבוק שלך. על ידי הוספת תמונה מדף הפייסבוק שלך לפוסט קיים, תוכל ליצור תמונה בכמה קליקים בלבד.
אם אתה רוצה שהפוסט הקבוע שלך בדף העסקי שלך בפייסבוק יקבל יותר חשיפה ויגיע לקהל חדש ו/או רחב יותר
אתה יכול לשדרג או לקדם את הפוסט שלך. הנה איך כל אחד יכול לקדם פוסט בפייסבוק ב-4 שלבים פשוטים כדי להגדיל את טווח ההגעה של התוכן והמעורבות. באמצעות פייסבוק, אתה יכול ליצור בקלות מודעות פייסבוק ואינסטגרם, ולחסוך זמן לצוות שלך. מודעות פייסבוק יכולות לעזור לעסק לקבל חשיפה רבה יותר לתוכן הפייסבוק שלו ולהגדיל את התנועה לתוכן הראשי של האתר שלו, בין אם זה התוכן הראשי של האתר, עותק מודעה פשוט או בלוגים.
מודעות וידאו עשויות להופיע בניוז פיד ובסטוריז
או כמודעות וידאו ארוכות יותר בזרמי פייסבוק. המודעות שלך יכולות להופיע לא רק בפייסבוק, אלא גם באפליקציית ההודעות הפופולרית של פייסבוק, Facebook Messenger. מודעות פייסבוק יכולות להופיע בקלות בפיד החדשות שלך ובפוסטים אחרים מהחברים, האנשים והדפים שאתה עוקב אחריהם.
המכונות מודעות דף עסקי או פוסטים מגמתיים
מודעות ממומנות בפייסבוק הן פוסטים בתשלום המופעלים מדף עסקי בפייסבוק ומוצגים לקהלים ממוקדים במספר מיקומים כדי לקבל יותר צפיות, תגובות, לייקים, שיתופים ותגובות. עסקים יכולים לתת חסות לפוסטים דרך הפרופיל העסקי שלהם בפייסבוק על ידי בחירת הפוסט למתן חסות, הגדרת תקציב מקסימלי למספר מסוים של ימים ובחירת אפשרויות מיקוד.