האם תהיתם פעם מדוע מותגים מובילים וחברות מעדיפים מודעות מוצר בקמפיינים השיווקיים שלהם? בעבר אולי תהיתם האם יש דרכים זולות יותר לפרסם, או שמא ניתן למצוא פרסום בחינם לעסקים. מודעות מוצר מציעות למותג או לחברה אפשרות להבליט מוצרים שונים, להעלות את המודעות ולהראות את ההבדל בין מוצר למוצר מתחרה על מנת למכור מוצר זה.
אלה סוג של פרסום
מיקוד מחדש ורימרקטינג לאנשים שכבר היו באתר שלך. מודעות דינמיות מאפשרות לך לקדם מוצר ממוקד למי שמעוניין בכך. מסיבה זו, מדיה חברתית הוכיחה את עצמה כאחד הערוצים היעילים ביותר לפרסום מקוון של המוצר שלך. פרסום בתשלום, כמו מודעות גוגל, מודעות פייסבוק ומודעות טוויטר, הוא דרך נגישה ויעילה לעסקים קטנים להציב מודעות. אם מאומצת אסטרטגיה יעילה למקסום החזר ה- ROI, ניתן לשלב פרסום בגוגל כדרך היחידה לקידום מוצרים ברשת ולהביא תוצאות טובות יותר לחברים שכבר מעוניינים במוצר דומה.
מודעות קרוסלה אידיאליות עבור מי שיש להם מוצר אחד בלבד ורוצה להדגיש את התכונות האישיות שלו או שרוצה להציג מספר מוצרים בו זמנית
מצא מסך LED ממוקם היטב בחנות המקומית שלך או בקידום המותג שלך והראה את היתרונות של המוצר שלך בזמן שהוא הבחירה החסכונית והיעילה ביותר עבורך.
כדי לקרוא עוד על מוצרי פרסום מומלצים ומהם מוצרי הפרסום המומלצים ביותר מומלץ להעיף מבט ב- giveaway.co.il
אפשרות הפרסום הראשונה
היא אמזון – מודעות מוצר ממומנות, ומודעות אלו נועדו להעביר לקוחות לדף מוצר ספציפי. מודעות פייסבוק מקשרות לקטלוג המוצרים שלך כדי להראות לאנשים אילו מוצרים הם נוטים ביותר לקנות. מודעה זו נראית כמו קמפיין למיקוד מחדש של פייסבוק שימכור את המוצרים שלך לאנשים שכבר בדקו מוצרי SUMO. יש דוגמא טובה שמתאימה לכאן: אמזון מפרסמת מוצרים ממומנים היא דוגמה נהדרת למודעה שמטרתה להעביר לקוחות למוצרים ספציפיים באתר, ולא למוצר עצמו.
פרסום בהדפסה
הוא הפרסום היעיל ביותר עבור העסק שלך מכיוון שזה קהל היעד שלך שמקבל פרסום באופן אישי באמצעות עלונים, עיתונים וסניף הדואר. פרסום בחוץ מסייע גם לקידום המודעות למותג, מכיוון שקשה להציג על לוח לוח מכירות מכל הסוגים. הנה 101 רעיונות שיווקיים קטנים שיגרמו לך לחשוב על דרכים שונות להעצים את העסק שלך. אתה רוצה להפיץ חומר פרסומי בירידים או לפתח מדבקות וסחורות מעולות לקידום העסק? למוצרי קידום מכירות יש כוח ואתה מפיץ את המודעות שלך למותג על ידי פשוט לתת לך את זה. אתה יכול להיות שגריר של מותג טבעי, ולעזור לך לקדם מוצר במרחב שלא תוכל להגיע אליו בעצמך.
מודעות וידאו הן דרך נהדרת להציג את ההיסטוריה של המותג שלך ולהדגים כיצד המוצר או השירות שלך עובדים
רשימה זו מכילה מספר רעיונות נהדרים שיעוררו אותך לחשוב באופן יצירתי על מסע הפרסום הבא שלך לשיווק וידאו. אם יש לך ערכת אסטרטגיית וידיאו חברתית למשווקים, תוכל לנסות אותה כאן למידע נוסף.
לא משנה מה המטרות שלך כקמעונאי
הנה כמה טיפים לקידום מכירות פשוטים שיעזרו לך להגביר את המכירות ולהגדיל את העסק שלך לטווח הארוך. לא רק שאתה צריך לדעת איזה סוג של פרסום אתה, אלא גם מדוע פרסום באינטרנט חשוב כל כך ואילו סוגי פרסום עדיף לעקוב אחר הטיפים האלה ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר. אם אתה לא עושה מודעות כתובות טוב – כמעט חסר תועלת לבדוק את רשימת המודעות החלופיות. עליכם להבין מה הכי מתאים למותג, המוצר, בסיס הלקוחות והאסטרטגיה השיווקית שלכם.
פרסום מקוון
הוא יקר יותר – יעיל יותר ויעיל יותר אם אתה יכול למקד את תקציב הפרסום שלך לקבוצה נבחרת יותר של אנשים ולמדוד בדיוק כיצד הקהל שלך מגיב לפרסום. זה מאפשר לך לפרסם לקבוצת היעד שלך בעלות שתבחר והיא אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את המוצרים שלך באופן מקוון. אתה משלם לקליק ואתה משלם עבור כל קליק, כך שאין דרך טובה יותר לקדם את המוצר שלך באופן מקוון מאשר בלחיצה.
פרסום רווחי יכול לנוע בין 40-50 דולר לקליק, ומשקף את עלות הפרסום הממוצעת בארה"ב בשנת 2015, על פי האיגוד הלאומי של משרדי הפרסום.
קטגוריות המוצרים הגדולות ביותר למוצרי קידום מכירות הן דבורים, המהוות למעלה מ -30% מכלל הסיכומים. הערה: עשרת המוצרים המומלצים ביותר לפרסום בשנת 2015 נעים בין 1,000 ל -2,500 דולר לקליק.
תוכלו למצוא רעיונות למוצר המתאים לעסק שלכם בדברים הטובים ביותר במוצרי קידום מכירות
שימושיות גבוהה היא סיבה נוספת לכך שהם מובילים את רשימת מוצרי הקידום הטובים ביותר בעלות נמוכה, ואם אתה לא משתמש בהם, אתה מפסיד הרבה לתחרות. להלן מספר חינמיות חינם שמשווקים חכמים צריכים תמיד לאחסן לשנת 2021. מוצרי קידום מכירות הם הדרך שלך – לפיתרון עבור חברות ועמותות המושפעות מ- COVID-19.