אבל אם אתה מחפש לייעל את המוניטין המקוון שלך, עליך לספק מידע רב ככל האפשר (כפי שקורה בפרופיל שלך ב-Google לעסק שלי). כל מה שיש לך שליטה עליו הוא פיתוח ופרסום תוכן איכותי הקשור לשם או לשם החברה שלך כדי להניע את התוכן שמופיע בחיפושים בגוגל. למעשה, ניהול מוניטין במנועי חיפוש דורש הרבה זמן ומאמץ, כמו גם ניטור מתמיד ואספקת תוכן איכותי.
קידום אתרים וניהול מוניטין מקוון קשורים קשר הדוק
שכן ככל שהאסטרטגיה שלך לקידום אתרים טובה יותר, כך תרצה לראות יותר תוצאות רלוונטיות בעמוד הראשון של גוגל. כדי לעשות זאת נכון, עליך לחרוג מההנחיות המקוונות לניהול מוניטין של גוגל על ידי הוספת תוכן נהדר לתוצאות החיפוש שלך. אמנם ניהול המוניטין שלך בגוגל הוא הכרחי ומומלץ, אבל יש מקרים שזה לא עובד. הדרך היחידה להבין את היקף בעיית המוניטין היא לבצע חיפוש בגוגל בעצמך.
אבל אם אתה רוצה להגן על המוניטין שלך
אתה צריך לבצע אופטימיזציה של הדף הראשון של התוצאות כאשר מישהו מחפש את המותג שלך בגוגל. אבל למותגים צריך להיות אכפת מכל תוצאות דף 1, מכיוון שתוצאות החיפוש של דף 1 של Google יתנו לאנשים את הרושם הראשוני של המותג שלך. אחרי הכל, ביקורות של גוגל הן הדברים הראשונים שלקוחות רואים כשהם מחפשים את העסק שלך.
עם ניהול מוניטין מקוון
אתה יכול לקחת בעלות על הביקורות שלך בגוגל ולהבטיח שכל מי שנתקל בעסק שלך יראה את הביקורות מהלקוחות המרוצים שלך. על ידי יזום, אתה יכול להיות בטוח שתעשה רושם ראשוני נהדר על הלקוחות שלך. עם ניהול מוניטין מקוון, אתה יכול לקחת בעלות על הביקורות שלך בגוגל ולהבטיח שכל מי שנתקל בעסק שלך יראה את הביקורות מהלקוחות המרוצים שלך. הנה שלוש דרכים שבהן ניהול מוניטין מקוון יכול לעזור לך למנף את ביקורות Google כדי להגיע ליותר לקוחות. מעקב אחר ביקורות של לקוחות עוזר גם להגביר את הנראות המקוונת שלך.
ככל שתגיב טוב יותר לביקורות
הדירוג שלך בגוגל יהיה גבוה יותר. זכור שגוגל מדרגת את העסק שלך על סמך אותם גורמים כמו הלקוחות שלך. כמו ב-Google לעסק שלי, הקפידו לעודד (אתית) ביקורות של לקוחות ולנסות להגיב לכולם, גם לשליליים. כחלק מניהול המוניטין של Google, אנו ממליצים לך להקדיש זמן לקריאת ביקורות שליליות וליצור תוכנית להעלאת המודעות.
ביקורת שלילית בפייסבוק עלולה לפגוע קשות במוניטין של המותג שלך
אבל תגובה מהירה וברורה יכולה לעזור להפחית את ההשפעה השלילית. קידום אתרים אפקטיבי הוא משהו שכל עסק צריך לתרגל ללא קשר למוניטין המקוון, אבל זה אפילו חשוב יותר כאשר יש שליליות לגבי המותג המקוון שלך. הדרך היחידה לבנות באמת מוניטין מקוון חיובי לטווח ארוך היא לבסס נוכחות מחקרית אמיתית ומדויקת המשקפת את המורשת, ההישגים והמסרים האהובים של המותג שלך.
עבור עוד מידע אודות מוניטין בגוגל ומה זה לנהל מוניטין בגוגל? מומלץ לבקר ב- xn--8dbcambdbusobg.co.il
בסופו של דבר
קמפיין אפקטיבי לניהול מוניטין באינטרנט יטפל בכל הנושאים הללו ויכלול אסטרטגיית SEO, שיווק תוכן, קול הלקוח (או אסטרטגיית משוב דומה), והנכונות לבצע שינויים כשצריך באמת. לקח חשוב שכל מי שמשתמש בניהול מוניטין צריך ללמוד הוא שעדיף לתקן בעיה מאשר לתת לה להירקב.
אתה יכול להגיב לביקורת שלילית של Google לעסק שלי על ידי מתן הזדמנות למותג שלך להפוך את החוויה השלילית לחיובית
שמור על העסק שלך פעיל במדיה החברתית ובאתרי ביקורות כדי למקד הערות שליליות כלשהן, כמו גם להרחיק אותן מהעמוד הראשון של Google.
אם ישנה אפשרות שהמותג שלכם ייבדק במנוע חיפוש אחר
חשוב מאוד שתנהלו שם את המוניטין שלכם. אם אינך עוקב באופן פעיל אחר מה שמופיע בראש תוצאות החיפוש עבור מילות המפתח הממותגות שלך, ייתכן שאתה מפספס בעיות מוניטין פוטנציאליות. מוניטין שלילי של המותג יכול למנוע מלקוחות להיכנס לעסק שלך, כמו גם לפגוע בשותפויות אסטרטגיות, השקעות והזדמנויות צמיחה.
המטרה של ניהול מוניטין
היא ליצור איזון, להתמודד עם מידע מטעה, ולהשאיר ללקוחות רושם חיובי של מי אתה ומה אתה עושה. לפני שתוכל ליישם תוכנית ORM, עליך לבצע ביקורת מוניטין מלאה. התחל בחיפוש ב-Google וראה מה הצופים מוצאים כשהם מחפשים את העסק שלך. אמנם אני יכול לעשות עליך קלישאה ולומר שכמו כושר, ניהול מוניטין באינטרנט הוא תהליך בלתי נגמר (זה נכון במידה מסוימת: ככל שתעשה יותר, כך זה נראה טוב יותר), אתמקד בדוגמה הקלאסית . . ..ולעיתים קרובות מישהו מנסה להעביר מאמר שלילי אחד או יותר מעמוד 1 של תוצאות החיפוש.
למנועי חיפוש כמו גוגל
בינג וכו' לא אכפת מהמוניטין שלך. במקום תכונות שליליות וחיוביות, הם סיננו את התוצאות שלהם, אבל הרלוונטיות והפופולריות. וניהול מוניטין מקוון נועד לספר סיפור מדויק ומקיף יותר על מותג או אדם על ידי הצבת נכסים הניתנים לחיפוש בדף הבית של גוגל.
ניהול מוניטין מקוון (ORM)
הוא גישה פרואקטיבית להבטיח שמידע חיובי ורצוי יופיע בתוצאות חיפוש עבור מילת מפתח ספציפית, כגון שם החברה שלך. זה כולל ניטור מוניטין, מאבק בתוכן מזיק שעלול לפגוע בתפיסת המותג, ופיתוח אסטרטגיה שתעזור לאנשים למצוא את התוכן הנכון בעת חיפוש המותג שלך באינטרנט. ניטור המוניטין שלך הוא חלק חשוב מניהול המוניטין, ובאופן אידיאלי תרגיל שתמשיך לאחר שהמאמצים העיקריים שלך לשיקום המוניטין יסתיימו.
בין אם אתה משתמש בכלים ובשירותים לניטור מוניטין זמינים מסחרית כמו Google Alert
מפתח תוכנת מעקב משלך לרגשות כמונו, או פשוט משתמש ב-Google על בסיס קבוע, חשוב לדעת מתי אנשים מזכירים אותך. השתמש ב-Google Alerts או בכלי מעקב אחר אזכור מותגים כדי לעקוב אחר מוזכרים באינטרנט.
אם אנשים חולקים סיפור שלילי עליך, גוגל גם תסמוך על כך שמנועי החיפוש ימצאו אותו מעניין ורלוונטי למנועי החיפוש. הערה שלילית בטוויטר יכולה מאוד להיות מוחזרת בחיפושים בגוגל עבור המותג שלך.
ודא שלקוחות מוצאים תוכן עם מסרים עקביים של המותג בטון ובקול באמצעות מחקר מותגים
ערוצי מדיה חברתית ופלטפורמות ביקורת מקוונות. בעולם הדיגיטלי של היום, שבו השיחות הן מקוונות 24/7, חשוב שתהיה לנו נוכחות עקבית במדיה החברתית, בבלוגים, באתרי ביקורות מקוונים ובמנועי חיפוש כדי שהמותג שלך יהפוך למקור מידע בענף שלך.
אסטרטגיית יחסי ציבור דיגיטלית טובה שואפת למשוך את תשומת הלב של העיתונות ולייצר מספיק חומר מקור לדף ויקיפדיה
כדי לספק פאנל ידע של Google עבור ה-SERPs של המותג שלך. שליחת מידע חדש על החברה שלך באינטרנט באופן קבוע יעזור לך לנהל את הסיפור המקוון שלך ולוודא שמנועי החיפוש רואים את התוכן הנהדר שלך. במקום להתעלם מהמוניטין המקוון שלך, זה הזמן לקחת שליטה ולגרום לתוצאות החיפוש של Google לעבוד לטובתך. להלן שלושה גורמים חשובים שכדאי לקחת בחשבון בעת התמודדות עם תוצאות החיפוש של Google כדי לשפר את המוניטין המקוון שלך.