הקדמה: מדוע שיווק דיגיטלי חשוב לסוכני נדל"ן?
שיווק דיגיטלי חשוב לסוכני נדל"ן מכיוון שהוא מספק הזדמנות לעמוד מול לקוחות פוטנציאליים.
מחקר של איגוד המתווכים הלאומי מצא כי 92% מרוכשי הדירות מתחילים את החיפוש שלהם באינטרנט. המשמעות היא שהאינטרנט הוא כלי רב ערך עבור סוכני נדל"ן לשימוש כאשר הם מנסים למצוא לקוחות.
שיווק דיגיטלי הוא תהליך של קידום מוצרים או שירותים באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות. זה הפך לחלק מהותי מהעולם המודרני וחשוב מאי פעם לסוכני נדל"ן.
נוף השיווק הדיגיטלי משתנה במהירות ויכול להיות קשה לעמוד בקצב של כל השינויים. עם זאת, יש כמה טכניקות שיווק דיגיטלי שסוכני נדל"ן צריכים לדעת עליהם כדי להישאר תחרותיים בענף זה.
הקדמה: מה זה בדיוק "נדל"ן דיגיטלי?
נדל"ן דיגיטלי הוא מונח שנטבע כדי לתאר את העולם הדיגיטלי ומאפייניו. המונח משמש בהתייחסות לתחום הדיגיטלי, הכולל את כל הנכסים הווירטואליים הקיימים במרחב זה.
ניתן לראות בנדל"ן דיגיטלי הרחבה של נדל"ן פיזי, המתייחס לפריטים לא וירטואליים כגון קרקע, מבנים ומבנים אחרים.
המונח "נדל"ן דיגיטלי" שימש לראשונה את מייקל פרטיק שהוא חלוץ בהגנה על פרטיות מקוונת ומייסד ReputationDefender. הוא טבע את הביטוי הזה כשדיבר בכנס על האופן שבו זהויות מקוונות של אנשים נחטפות למטרות רווח.
נדל"ן דיגיטלי הוא מונח שקיים כבר זמן מה והוא לא רק מילת באז בתעשייה. זה הפך לעמוד השדרה של הדרך שבה אנשים קונים ומוכרים בתים.
המונח נטבע לראשונה על ידי זילו ב-2011, אך רק ב-2015 החברה הפכה את הביטוי לרשמי. זה מתייחס לכל המידע הדיגיטלי הקשור לבית, כולל תמונות, סרטונים, תיאורים ועוד.
עוזרים וירטואליים נמצאים בשימוש יותר ויותר בענף הזה מכיוון שהם יכולים לעזור בכל דבר, החל מתזמון פגישות ועד ביצוע הערכות לגבי עלות הבית.
מהן אסטרטגיות השיווק הנפוצות ביותר שעובדות?
נדל"ן דיגיטלי הוא המרחב באתר שמוקדש לשיווק. עם עליית השיווק הדיגיטלי, ישנן אסטרטגיות רבות ושונות המשמשות לשיווק עסק. חלק זה יכסה כמה מהדרכים הנפוצות ביותר שבהן עסקים משתמשים בנדל"ן דיגיטלי כדי לשווק את עצמם.
האסטרטגיה הראשונה היא SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). קידום אתרים עוזר לעסקים לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש ולהביא יותר תנועה לאתר שלהם. האסטרטגיה השנייה היא קידום תוכן, הכולל יצירה והפצה של תוכן בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. האסטרטגיה השלישית היא פרסום בתשלום, הכולל תשלום עבור שטחי פרסום במנועי חיפוש או באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר. האסטרטגיה הרביעית היא שיווק בדואר אלקטרוני, הכולל שליחת מיילים פרסומיים ללקוחות פוטנציאליים דרך תיבות הדואר הנכנס שלהם.
שיווק דיגיטלי הפך לחלק מרכזי בהצלחתו של כל עסק. עסקים מכל רחבי העולם משתמשים בשיווק דיגיטלי כדי להציג את המוצרים והשירותים שלהם מול קהל היעד שלהם.
שיווק דיגיטלי אינו עוסק בפרסום בערוצי מדיה חברתית או בפרסום כמה פוסטים בבלוג. מדובר בבניית נוכחות מקוונת לעסק שלך, יצירת לידים והמרתם ללקוחות.
איך לשווק את עצמך כמתווך בפלטפורמות מדיה חברתית?
נדל"ן דיגיטלי הוא גורם חשוב לכל עסק. ככל שיש לך יותר נדל"ן דיגיטלי, כך הסיכויים שלך להימצא באינטרנט יהיו טובים יותר. מדיה חברתית היא אחת הפלטפורמות הפופולריות והיעילות ביותר לשיווק דיגיטלי וזו דרך מצוינת לשווק את עצמך כמתווך.
חלק זה ידון כיצד תוכל להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין כדי לשווק את עצמך כמתווך.
נושא המדור: כיצד אוכל להפוך את הבלוג שלי למושך יותר?
מילות מפתח של מדור:
עבור עוד מידע בתחום של נדלן דיגיטלי יש לבקר באתר auremo.co.il
מבוא:
בלוג הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לעסוק בקהל שלך ולספר את הסיפור שלך בצורה אותנטית. עם זאת, זה יכול להיות קשה לשמור על הקוראים מעורבים בתוכן שלך על בסיס קבוע אם אינך מודע למה שאתה עושה לא בסדר או מה אתה