על פי TechCrunch, ממשק API חדש המתמקד בעסקים משפר את חווית הצ'אט-בוט כדי לסייע למפתחים לבנות חוויות קוהרנטיות ומרתקות יותר עם צ'אט-בוטים. זה עוזר למפתחים לפתח אפליקציות התומכות בכל דבר, החל מצ'אט בוטים לשירות לקוחות וכלה בנאמנות המותג בטוויטר.
Bots
היא פלטפורמת צ'אט בוט ייחודית שהופכת את איסוף הלידים והקנייה לקלים ופשוטים. הוא מציע צ'אט בוטים ללא הגבלה, עד 30,000 משתמשים ייחודיים והודעות ללא הגבלה. הוא מציג טופס שיחה שאוסף מידע על המשתמש ושיחת הצ'אט בוט, והוא מספק שילוב של תוספים עם פלטפורמות ה- API של Chatbot JSON ו- RSS.
על ידי הוספת צ'אט בוט לאתר או לדף הפייסבוק שלך
תוכל לספק מידע ללקוחות שלך כאשר הם זקוקים לו. אתה יכול לבדוק את מצב ההזמנה שלך, לבדוק את יתרת החשבון שלך ולענות על שאלות חיוב ותשלום. הצ'אט בוט שלך יכול גם לחבר קונים פוטנציאליים עם סוכנים חיים, לשלוח הצעות המבוססות על עניין הלקוח ולקבוע פגישות.
Chatbots הם כלי מצוין לתקשורת עם לקוחות מכיוון שהם עוזרים למותגים לאסוף משוב על שאלות פשוטות
ומעניקים לעסק שלך את היכולת לשפר מוצרים ולייעל אתרים. בוטים של צ'אט חי משמשים ארגוני שירות לקוחות לצ'אטים חיים, אפשרות צ'ט פשוטה שעונה על שאלות בזמן אמת. צ'אט בוטים יכולים לחזות שאלות של לקוחות ולספק עובדות ומידע מבהיר.
צ'טבוטים משנים את האופן בו חברות מתקשרות עם לקוחות. הם הופכים את השיחות לאוטומטיות ככל שהמערכת הופכת מתוחכמת יותר. צ'אט בוטים יכולים לעזור לעסק שלך לזכות בלקוחות מהר יותר מסוכנים אנושיים חיים.
צ'ט בוטים הם קטגוריה רחבה הכוללת הכל
החל מהרמקול החכם של אמזון Alexa ועד צ'אטים אוטומטיים של טקסט ודפי שירות לקוחות של חברה. הצ'אט בוטים החזקים ביותר – ואלו שיש להם השפעה על חווית הלקוח והתוצאות העסקיות – הם סוכנים וירטואליים. בדומה לסוכנים וירטואליים, צ'אט בוטים מופעלים על ידי בינה מלאכותית ויכולים להבין ולענות על מגוון שאלות של לקוחות.
חברת הטלמדיקה האמריקאית
היא דוגמה טובה לאתר שמשתמש בצ'אט בוט צ'אט כדי לקבוע את כוונות המשתמשים ולשפר את חוויית הלקוח. צ'אט בוטים מצילים עסקים על ידי מתן פתרונות מהירים ויעילים ללקוחותיהם באמצעות תשובות אינטרנט מקיפות לתדירות מקיפה. נשאל שאלות. מאמצי אוטומציה מוצלחים עם צ'אט בוטים לשירות לקוחות יכולים להפחית עלויות ולשפר את שירות הלקוחות באמצעות צ'אט בוטים, מה שהופך את חווית הלקוח ליעילה יותר. . אחד החלקים המעניינים ביותר בחלל תוכנת הצ'אט-בוט הוא מגוון הדרכים לבניית צ'אט-בוטים.
הטכנולוגיה הבסיסית יכולה להשתנות לא מעט בכל הנוגע ליעדים שלך. הצ'אט-בוטים הטובים ביותר לחברה ספציפיים מתמקדים ב- מקרה לשימוש חד פעמי, בין אם זה שירות לקוחות, סקרים, משימות ניהוליות או מכירות.
כאשר אתה מוסיף פלטפורמות צ'אט בוט כגון טוויטר או פייסבוק לאסטרטגיה השיווקית שלך
חשוב להתמקד ביישום שלהם באופן המוסיף ערך, אך גם משפר את חווית המשתמש ומוביל את הלקוחות לחווית קניה מתגמלת יותר. במאמר זה בחרנו את תוכנת הצ'אט בוט הטובה ביותר לאתר וורדפרס שלך כדי לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל המרות. העסק שלך צריך לשלב צ'ט בוטים לא רק כדי להשיג את מטרות השיווק, אלא גם כדי לשפר את המכירות ולשפר את שירות הלקוחות.
צ'ט בוט
הוא יישום תוכנה המשתמשת בינה מלאכותית ועיבוד שפה טבעית כדי להבין מה אדם רוצה ולהדריך אותו בפחות עבודה ככל האפשר לתוצאה הרצויה. צ'אט בוטים מבוססי AI מסוגלים לבצע אוטומציה של משימות שונות, כולל מכירות, שיווק, שירות לקוחות, משימות ניהוליות ותפעוליות.
רוב האנשים מכירים או השתמשו בצ'אט בוט בצורה כלשהי כגון סירי
אלקסה, קורטנה, גוגל אסיסטנט וכו 'צ'אט בוטים משמשים כיום יותר ויותר בשירות לקוחות, ולוקחים על עצמם את התפקיד ששיחקו בעבר אנשים חיים כמו טיר 1 צוות תמיכה וקציני שירות לקוחות. צ'אט בוטים יכולים לעזור לחסוך זמן במענה על שאלות נפוצות של לקוחות.
ניתן להשתמש ב- Chatbots גם
כדי לגרום ללקוחות פוטנציאליים להבין מה הם צריכים לחפש באוסף מסוים וכמו מוצרים דומים. על ידי התאמה אישית של השאלות ששואלים צ'אט בוטים, תוכל להדריך את הלקוחות לרכוש בצורה הטובה ביותר, וליצור חווית משתמש טובה יותר לאורך כל הדרך. צ'אט בוטים יכולים לסייע במניעת מידע לא רלוונטי או הכרחי, כך שלקוחות יוכלו להישאר באתר שלך ולהמשיך את השיחה.
מנהיגים עסקיים צריכים לשקול בעת יישום סוכנים וירטואליים איזה סוג של עסקים משרתים את הצ'אט בוטים בצורה הטובה ביותר וכיצד הם יכולים לשלב אותם עם מערכות שירות הלקוחות וערוצי ההפצה הקיימים שלהם כדי להיות היעילים ביותר.
פלטפורמות צ'אט בוט אינטליגנטיות הן בוטים לשיחה המציעים חווית צ'ט לקוחות אותנטית ומרתקת. מכיוון שצ'אט בוטים מספקים חווית שיחה אותנטית, יכול להיות שקשה לדעת אם הסוכן הוא בוט או בן אדם.
ניתן להתאים אישית את תקשורת Chatbot שלך מעבר לטקסט בעזרת סרטוני וידאו
קובצי GIF, תמונות ומדיה פופולרית אחרת. יכולות תמיכת ההודעות והצ'ט בוטים מאפשרים ללקוחות לתקשר עם עסקים באמצעות מספר ערוצים ופלטפורמות כגון אתרים ופייסבוק ולקבל חווית שירות טובה יותר.
FreshChat מספק היסטוריית לקוחות, פרופילים חיים, בוטים מותאמים אישית ושיחות אוטומטיות. אתה יכול לתת לצ'אט בוט שלך אישיות משלו ולתת לו לרוץ דרך רוב ערוצי ההודעות.
WestJet
הזוכה היחידה לשלוש פעמים ב- TripAdvisor Best Airlines בקנדה, מאפשרת למשתמשים להשתמש בצ'אט בוט להזמנת תוכניות נסיעה, לשאול שאלות ולקבל תשובות לשאלות כלליות בנושא שירות לקוחות. הצ'אט -בוט הוא תוצאה של השקת הבוט של WestJets, והוא פתר למעלה מ -30% מכרטיסי שירות הלקוחות.
הוא גם מאפשר התערבות אנושית פשוטה ומאפשר לך לעקוף את צ'אט הבוט שלך כדי להצטרף לשיחה בכל עת. אתה יכול להשתמש ב- LivePerson ליצירת זרימות שיחה אוטומטיות באמצעות צ'אט בוטים. לחלופין, תוכל להשתמש בתבניות צ'אט בוט ליצירת תרחישי צ'אט בוט משלך המבוססים על מילות מפתח והתנהגות לקוחות באתר שלך.